2015. január 21., szerda

:'( Szomorú hír

Sziasztok én drága olvasóim!
Nagyon sajnálom, de válságban van a történet folytatása, higgyétek el, én vagyok a legszomorúbb miatta, de... és akkor itt jön a tisztázás, amit most már úgy érzem, nektek is tudnotok kell:
Van egy  Ugly Little Secret ( Csúnya Kis Titoknak neveztem el, mert az is), amiben rólam van szó, de én nem tudhatom. A barátnőm az egyik a 3 közül, aki viszont igen, ezért néha teszek fől neki buta kérdéseket, hogy vajon mi lehet az. Egyszer viccből rávágta, hogy igen, az az és ezért, szintén viccből elkezdtünk hozzá kitalálni egy körítést. Csakhogy ezt most valakitől megtudta az Ugly Little Secret másik ismerője, és erre ő mindenkinek elmondta az én egyik titkom, vagyis ezt a történetet. Azért volt ez is titok, mert én nem szerettem volna, ha az iskolából sokan megtudják, és esetleg kritizálják.Tudom, elég érthetetlenül magyaráztam.:-) A lényeg az, hogy most eléggé melankolikus hangulatban vagyok. Mindent meg fogok tenni annak érdekben, hogy ennek a történtnek ne legyen vége.


Kitty Charmmy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése